Bezpieczne zakupy

DOSTAWA I ZWROT

Koszt wysyłki na terenie Polski :

Przesyłka kurierska Siódemka do 30 kg – 19,00 zł.

 

PROMOCJA "Darmowa Dostawa"

1) Wszystkie zamówienia na towary dostępne od ręki, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 200 zł wysyłamy gratis.

2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży.

3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych zagranicę.

4) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: skleponline@bbhome.net.pl.

 

TERMIN REALIZACJI

Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar znajduje się na stanie magazynowym.

 

SZYBKI I BEZPROBLEMOWY ZWROT 

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, masz na to aż 14 dni! Po prostu spakuj towar i odeślij go do nas bez podania przyczyny. Nie zapomnij o wypełnieniu protokołu zwrotu dołączanego do każdej przesyłki. Zwrot wpłaty na podane konto otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych!

Zwracany towar powinien :

- nie nosić oznak użytkowania,

- posiadać metkę i  oryginalne opakowanie fabryczne,

- byc w dobrym stanie technicznym - nie został uszkodzony w trakcie transportu zwrotnego z tytułu niewłaściwie zapakowanej przesyłki,

- mieć prawidłowo wypełniony protokół zwrotu . Wysyłki które klient zwrotnie opisze za pobraniem lub płatne gotówką, nie będą przyjmowane i w rezultacie wrócą do Nadawcy.

 

BEZPIECZNA DOSTAWA

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy, aby:

PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE :

Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np. zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zróbić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres skleponline@bbhome.net.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądzę.

 

GWARANCJA

Sklep bbhomeonline.pl nie jest producentem towarów. Wszystkie towary dostępne w Sklepie bbhomeonline.pl objęte są gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres gwarancji wskazany w karcie gwarancyjnej. 

 Meble  objęte są gwarancją przez okres 1 roku od daty zakupu.

Kup stolik kawowy lub sofę a otrzymasz -30% na dywan! Kup teraz »
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij